fredag 18. juli 2014

Det hjelper, eller er det muligens bare tilfeldigheter?

Etter den ekstreme makeoveren jeg gjorde på tirsdag, er det visse tegn på at det hjalp. Selv om det ogsåer betydelig rom for tvil.

På Facebook dukket denne siden opp med tilbud:


Men selv om  ca 7% av Norges befolkning er medlem, og utvalget antagelig er helt utmerket, føler jeg ikke at jeg er helt der enda...

Og så fikk jeg en mail fra denne damen som jeg ikke for mitt bare liv kan huske å ha møtt tidligere:

bu

Og det burde jeg definitivt ha gjort. Så jeg har innfunnet meg med at damen husker feil... Selv om jeg helst hadde villet tro på at hun virkelig hadde sett akkurat meg, og derfor sendte denne mailen. Det tror jeg altså ikke. 

Men mye rart skjer, jeg må få lov til å si at jeg stusser litt over Haddy N'ije sitt valg av ny kjæreste. Trond Giske? 

Beklager, her skurrer det. Som min NSB-ansatte gode venn en gang uttalte i et sammenlignbart tilfelle:

"Hadde han jobbet på jernbanen, ville han aldri funnet seg dame."

Også Haddy da gitt, der røk hun ut av min topp 10-liste. Ikke at jeg tror hun bryr seg særlig om det, realist som jeg er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar