søndag 19. mai 2013

Ti tusen visninger

Jeg har nå nådd målet om ti tusen visninger av bloggen. Dette tok under tre måneder, og selv om det er langt bak de mest poulære bloggene, har det forbauset meg hvor fort den spredde seg. Over all forventning. (Awesome (åsm))

Dette prosjektet startet jeg av ren nysgjerrighet om hva dette var og hvilken respons det ville gi. Målsettingen om 10000 visninger ble nådd fortere enn jeg planla, og jeg har fortsatt noen innlegg i hodet og på kladd. Så jeg får fortsette litt til, i alle fall frem til sommeren...

 Jeg kan bare anbefale andre å prøve også. Du lærer veldig(sinnsykt) mye om hvordan bloggmediet fungerer, hva folk er interessert i, og om hvordan folk bruker internett. Burde være obligatorisk å utforske dette for alle som skal jobbe med media eller markedsføring.  

Så får jeg se om jeg etter sommeren finner på noe mer fornuftig å utforske på verdensveven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar